کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحقق افزایش توان ذخیره‌سازی با اجرای پروژه‌های پایانه نفتی خارک

20 فروردين 1403 ساعت 9:12

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ضمن بازدید از پروژه‌های پایانه نفتی خارک گفت: اثرگذاری این پروژه‌ها در تحقق افزایش توان ذخیره‌سازی و ارتقای شاخص‌های عملیاتی شرکت بسیار زیاد است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، عباس غریبی در بازدید از پروژه‌های نوسازی پهلوگاه ۱۵ اسکله آذرپاد، مخازن ذخیره‌سازی، تأسیسات آب و برق و خط لوله آب آتش‌نشانی به همراه رؤسای اداره‌های عملیاتی پایانه نفتی خارک گفت: نظارت مستمر بر پروژه‌های فعال باید از اولویت‌های اساسی مدیریت‌ها متولی باشد.
وی در بازدید از اسکله آذرپاد افزود: با توجه به مأموریت شرکت پایانه‌های نفتی در تکمیل زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، آماده‌سازی شرایط عملیاتی و روند پیشرفت پروژه‌ها باید همواره در دستور کار باشد و برای رفع موانع و تنگناهای پروژه‌ها تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی با اشاره به اهمیت موضوع نظارت بر پروژه‌ها افزود: موضوع نظارت بر پروژه‌ها به مسئولان ابلاغ شده و انتظار می‌رود کارها طبق برنامه زمان‌بندی شده و در چارچوب بودجه تعیین‌شده اجرا شوند.
در بازدید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی از پایانه نفتی خارک، مسئولان حاضر گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های تعمیرات و نوسازی اسکله‌های صادراتی، مخازن ذخیره‌سازی و خط لوله آب آتش‌نشانی ارائه کردند و به‌صورت میدانی روند پیشرفت این پروژه‌ها بررسی شد.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 14405

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/14405/تحقق-افزایش-توان-ذخیره-سازی-اجرای-پروژه-های-پایانه-نفتی-خارک

نفت آرا
  https://www.naftara.ir