کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری آخرین جلسه شورای مدیران شرکت نفت ایرانول در سال ۱۴۰۱

29 اسفند 1401 ساعت 12:35

روز یکشنبه 28 اسفند ماه، آخرین جلسه سال ۱۴۰۱ شورای مدیران شرکت نفت ایرانول با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت در پالایشگاه روغن سازی تهران برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این جلسه، خلاصه ای از عملکرد شرکت در سالی که گذشت ارائه و موضوعات مهم اجرایی و ستادی شرکت به بحث و گفتگو گذاشته شد و مدیر عامل شرکت از زحمات و کوشش بی وقفه مدیران و همکاران پرتلاش و فرهیخته خود تشکر و قدردانی نمود.
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول اظهار داشت: علی‌الرغم چالش های فراوانی که شرکت طی سال 1401 با آن روبرو بود، با عنایت خداوند حکیم،  تلاش صادقانه،  همدلی و همراهی و احساس مسئولیت کلیه همکاران، توانستیم اتفاقات بی‌نظیری در تولید، فروش و سودآوری ایرانول رقم بزنیم و ضمن فائق امدن بر تمامی مشکلات، بالنده تر از گذشته حرکت کنیم و از سرمایه انسانی، مالی و تجهیزاتی که به امانت در دست ماست، به نحو بهینه و شایسته تری بهره برداری نمائیم و امروز با افتخار از ثبت بالاترین ارقام تولید و فروش مقداری و ریالی شرکت سخن بگوییم.
مهندس حسینی در ادامه تاکید کرد:  انتظار این است که در سال پیش رو، کلیه همکاران ضمن تمرکز بر وظیفه سازمانی خود و دوری از حواشی،  بیش از پیش بر تلاش صادقانه و همدلی تکیه کنند و در راستای تحقق بودجه تدوین شده برای سال آینده حرکت نمایند.
وی در پایان افزود: مهم ترین هدف و وظیفه شرعی و حرفه ای همه ما، تلاش هدفمند و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها غنی و سرمایه های مادی و معنوی شرکت است و معیار سنجش عملکرد همکاران و بویژه معاونین و مدیران محترم شرکت، همخوانی رفتار و عمل ایشان با اهداف ترسیم شده برای شرکت می‌باشد.
مدیر عامل نفت ایرانول در پایان افزود، یکی از اصول پایه‌ای و وظایف راس هرم مدیریت، ترسیم اهداف و شفافیت عملکرد مورد انتظار از زیر مجموعه خود می‌باشد، از آنجا که اهداف و انتظارات مشخص است، مجددا تاکید می‌شود که خط قرمز اینجانب، برنامه های تدوین شده سال ۱۴۰۲ برای شرکت است و حرکت ناهماهنگ و یا در مسیر خلاف اهداف تعیین شده به هیچ عنوان مورد پذیرش نخواهد بود. لازم است همه به گونه ای عمل کنیم که ضمن پوشش بودجه مدون، بتوانیم در حد توان و مسئولیت خود در اعتلای شرکت نفت ایرانول و کشور عزیزمان سهیم باشیم.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 8072

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/8072/برگزاری-آخرین-جلسه-شورای-مدیران-شرکت-نفت-ایرانول-سال-۱۴۰۱

نفت آرا
  https://www.naftara.ir