کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم برنامه‌ریزی برای تولید انواع اوره‌ با استفاده از فناوری‌های نو جهان در پتروشیمی پردیس

29 فروردين 1402 ساعت 10:32

مدیرعامل پتروشیمی پردیس بر استفاده از نانوفناوری و فناوری‌های روزآمد به‌منظور تولید انواع اوره‌های جدید و دوستدار محیط زیست تأکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سیدمحمدرضا میری لواسانی، در آیین تودیع مدیرعامل پیشین و معارفه خود به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیرعامل پیشین اظهار کرد: شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های بازار بورس و سرمایه کشور در جایگاه بسیار مناسب و مهمی قرار گرفته است که حضور در این جایگاه را مرهون تلاش و زحمات مدیرعامل پیشین و گروه مدیریتی متخصص شرکت می‌دانم.
وی افزود: پذیرش این مسئولیت و رهبری چنین مجموعه‌ای بسیار سخت است زیرا اگر در روند رشد شرکت کوچک‌ترین چالش یا انحرافی ایجاد شود بدون تردید هم در بازار بورس و سرمایه و هم در تولید شرکت تأثیرگذار خواهد بود. امیدوارم با همراهی و کمک مدیران و متخصصانی که در این شرکت حضور دارند، روند رشد کنونی را ادامه دهیم و شاهد پیشرفت‌های بیشتری در مجموعه باشیم.
مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به اهمیت بالای تحقیق و توسعه در سازمان تأکید کرد: پژوهش، فناوری و توسعه از مهم‌ترین بخش‌های سازمان است، با توجه به مطالعات جدی که در این باره داشته‌ام، پیشنهاد می‌کنم امکان استفاده از نانوفناوری و فناوری‌های روزآمد بررسی و امکان‌سنجی شود تا به‌زودی به سمت تولید انواع اوره‌ و دوست‌دار محیط زیست حرکت کنیم.
میری لواسانی یادآور شد: امیدوارم با همکاری بخش‌های مختلف سازمان، سال ۱۴۰۲ موفق‌تر از پیش باشیم و شرکت پتروشیمی پردیس، درخشان‌تر از سال ۱۴۰۱، هم در بازار بورس و سرمایه و هم حوزه تولید جایگاه خود را در صدر شرکت‌های سودآور کشور تثبیت کند.
هر موفقیتی حاصل کار گروهی است
غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل پیشین پتروشیمی پردیس نیز با تبریک انتصاب میری‌لواسانی گفت: هر موفقیتی در پتروشیمی پردیس به‌دست آمده حاصل کار تیمی و تلاش تک تک همکاران و مدیران در بخش‌های مختلف سازمان است .
وی با اشاره به گوشه‌ای از موفقیت‌های پتروشیمی پردیس در دو سال گذشته اظهار کرد: افزایش ظرفیت تولید با وجود قطعی گاز، افزایش قیمت میانگین اوره ایران در بازارهای جهانی با راه‌اندازی و راهبری کارگروه اوره ایران، افزایش میزان سودآوری شرکت، راه‌اندازی انبارهای مکانیزه کالا، توسعه بازار محصول اوره و کمک به دیگر شرکت‌های اوره‌ساز ایران برای فروش محصول، خرید سهام پروژه زیست محیطی همت و آغاز عملیات اجرایی آن، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی برای بومی‌سازی قطعات و تولید اوره دوست‌دار محیط زیست بخشی از دستاوردهایی است که با کمک همکاران در بخش‌های مختلف به ثمر رسیده است.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 8463

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/8463/لزوم-برنامه-ریزی-تولید-انواع-اوره-استفاده-فناوری-های-نو-جهان-پتروشیمی-پردیس

نفت آرا
  https://www.naftara.ir