کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب از طرح‌های آماده بهره‌برداری در خوزستان

2 ارديبهشت 1402 ساعت 11:08

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان از طرح‌های ملی قابل بهره‌برداری در محدوده عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علیرضا دانشی به همراه جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور در شرکت نفت و گاز آغاجاری از طرح ملی افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای واحد بهره‌برداری رامشیر بازدید کرد.
وی اجرای موفق این پروژه را حاصل تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی مجموعه مدیریت و کارشناسان شرکت آغاجاری دانست و در ادامه این بازدید با حضور در پست ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلوولت ایثار و مجموعه تراکم گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ از روند تکمیل این پروژه‌ها دیدن کرد.
مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب با قدردانی از حمایت‌های وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اجرای این پروژه‌های ملی گفت: ساخت و راه‌اندازی این دو پروژه با توان مجموعه هلدینگ خلیج‌فارس و نگاه به پیمانکاران داخل انجام گرفت که ان‌شاءالله در آستانه سفر رئیس دولت سیزدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.
در این بازدید جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، غلامرضا نورانی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و  جمعی از مدیران و رؤسای شرکت نفت و گاز آغاجاری حضور داشتند.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 8523

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/8523/بازدید-مدیرعامل-شرکت-مناطق-نفت-خیز-جنوب-طرح-های-آماده-بهره-برداری-خوزستان

نفت آرا
  https://www.naftara.ir