ارسال اين مطلب به دوستان
(( فرصت سوزی قرن:قطر می فروشد،آمریکا می تازد،ایران هنوز گیرکرده/چرا ایران، سلطان گاز جهان ،تماشاچی بازار LNG شده؟ ))