وزیر نفت در سفر به شهرستان های جنوبی فارس گفت: عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی سیگلو یکی از طرح های مهم در استان فارس با اعتباری بالغ بر ۱۴۰هزار میلیارد ریال (معادل ۲۷۷میلیون یورو) تحول آفرین خواهد شد.
plusresetminus
در سفر وزیر نفت به لامرد چه گذشت

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،روز جمعه در حاشیه کلنگ زنی و افتتاح این طرح ها افزود: ۱۹۰ هزارمیلیارد ریال طرح در حوزه های عمرانی و رفاهی شهرستان های لامرد و مهر در جنوب استان فارس افتتاح یا کلنگ زنی شد.

اوجی اظهارداشت: بهره برداری از پالایشگاه میعانات گازی مُهر و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی سیگلو لامرد از مهمترین این طرح هاست.
وی بیان کرد: پالایشگاه میعانات گازی در بخش مرکزی شهرستان مُهر و در مجاورت پالایشگاه گاز پارسیان و پالایشگاه استحصال اتان پارسیان سپهر واقع‌ شده که ساخت این پالایشگاه از شهریورماه ۹۳ آغاز شده است.
اوجی عنوان کرد: عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی سیگلو یکی از طرح های مهم امروز در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۴۰هزار میلیارد ریال (معادل ۲۷۷میلیون یورو) است، می تواند تحول آفرین شود.
وزیر نفت تاکید کرد: از ۲ سال گذشته تاکنون یکهزار و ۳۴۰میلیارد ریال برای زیرساخت های در شهرستان های لامرد و مهر هزینه شده است.
اوجی افزود: اجرای ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت و پروژه بهسازی در ۸۵ روستا با ۳۰۰میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، احداث ۶۰ پروژه ورزشی در ۵۸ روستا با ۶۰۰ میلیارد ریال ،احداث ۱۲ پروژه آموزشی در ۱۲ روستا با ۱۷۰میلیارد ریال، از مهمترین زیرساخت های ایجاد شده در دولت سیزدهم است.
وی بیان کرد: اجرای پنج طرح آبرسانی در دو شهرستان لامرد و مهر با ۱۱۰میلیارد ریال و ساخت سه پروژه راهسازی با ۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های اجرا شده دولت سیزدهم در این شهرستان هاست.
وزیر نفت عنوان کرد: این اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای بهبود شرایط رفاهی این شهرستان هاست.
جواد اوجی، وزیرنفت دولت سیزدهم در بدو ورود به شهرستان لامرد، با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و دیگر شهدا این شهرستان ادای احترام کرد.
بازدید از چند طرح صنعتی، حضور در شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر نفت به لامرد خواهد بود.
شهرستان های لامرد و مهر در فاصله ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
https://naftara.ir/vdciupaz.t1az52bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما