کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«اروند» در مسیر خروج از صنایع آلاینده

24 مرداد 1402 ساعت 9:03

سمینار «عوارض سبز» با حضور بیش از ۴۰ نفر از کارشناسان و روسای ادارات HSE، محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان بندرماهشهر به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، مسئولیت های اجتماعی و آشنایی مدیران و متخصصان صنعت پتروشیمی با قوانین و مقررات محیط زیستی کشور، سمینار علمی محیط زیستی با هدف معرفی "ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده (عوارض سبز)" و آیین نامه مربوطه با عنوان "معیارهای تعیین سطح آلایندگی واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی آلاینده (مصوبه 27/12/1402 هیات دولت)" در تاریخ دوشنبه 16 مرداد 1402 به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.
در این سمینار که بادعوت از بیش از 40 نفر از مدیران و متخصصان شرکت های پتروشیمی منطقه، روسای بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت های پتروشیمی منطقه و سازمان منطقه ویژه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر و رییس اداره منابع طبیعی، آب خیز داری و ... شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد، خانم دکتر کعبی از مدیران با تجربه سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل اسبق دفتر پایش فراگیر سازمان به ارایه موضوع پرداختند.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 10262

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/10262/اروند-مسیر-خروج-صنایع-آلاینده

نفت آرا
  https://www.naftara.ir