سمینار «عوارض سبز» با حضور بیش از ۴۰ نفر از کارشناسان و روسای ادارات HSE، محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان بندرماهشهر به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.
plusresetminus
«اروند» در مسیر خروج از صنایع آلاینده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، مسئولیت های اجتماعی و آشنایی مدیران و متخصصان صنعت پتروشیمی با قوانین و مقررات محیط زیستی کشور، سمینار علمی محیط زیستی با هدف معرفی "ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده (عوارض سبز)" و آیین نامه مربوطه با عنوان "معیارهای تعیین سطح آلایندگی واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی آلاینده (مصوبه 27/12/1402 هیات دولت)" در تاریخ دوشنبه 16 مرداد 1402 به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.
در این سمینار که بادعوت از بیش از 40 نفر از مدیران و متخصصان شرکت های پتروشیمی منطقه، روسای بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت های پتروشیمی منطقه و سازمان منطقه ویژه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر ماهشهر و رییس اداره منابع طبیعی، آب خیز داری و ... شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد، خانم دکتر کعبی از مدیران با تجربه سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل اسبق دفتر پایش فراگیر سازمان به ارایه موضوع پرداختند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcauun6.49nwi15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما