کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی /

تحلیل فروش پتروشیمی‌های اوره‌ساز و متانول‌ساز در تابستان امسال

19 مهر 1402 ساعت 15:13

این تحلیل شامل شرکت های می باشد که محصولات آنان در بورس عرضه می شود.


به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،پتروشیمی زاگرس در تابستان امسال 29 درصد بیشتر از تابستان پارسال و 12 درصد بیشتر از بهار امسال فروش داشته است.

پتروشیمی خارک
شخارک تابستان امسال را با افزایش 16 درصدی فروش نسبت به تابستان پارسال و همچنین رشد 7 درصدی در مقایسه با بهار امسال به پایان رسانده است.

پتروشیمی فن آوران
شفن در تابستان امسال افت 6 درصدی نسبت به تابستان پارسال و همچنین کاهش 7 درصدی فروش در قیاس با بهار امسال را تجربه کرده است.

پتروشیمی شیراز
پتروشیمی شیراز در تابستان امسال افت 32 درصدی نسبت به فصل مشابه پارسال دارد و کاهش 11 درصدی نسبت به بهار امسال را تجربه کرده است.


پتروشیمی کرمانشاه
کرماشادر پایان تابستان سال جاری 15 درصد کمتر از تابستان پارسال درآمد داشت و در مقایسه با بهار امسال رشد 4 درصدی را ثبت کرده است.

پتروشیمی خراسان
در تابستان امسال 35 درصد کمتر از فصل مشابه پارسال فروش داشته اما نسبت به بهار امسال 3 درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

پتروشیمی پردیس
شپدیس به پایان سال مالی خود در سال 1402 رسید؛ نمودار درآمد فصلی این شرکت نشان میدهد در پاییز و زمستان این سال مالی به ترتیب رشد 17 و 5 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل داشته اما در بهار و تابستان به ترتیب شاهد افت 41 و 33 درصدی نسبت به فصول مشابه قبلی هستیم.


کد مطلب: 11338

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/11338/تحلیل-فروش-پتروشیمی-های-اوره-ساز-متانول-ساز-تابستان-امسال

نفت آرا
  https://www.naftara.ir