این تحلیل شامل شرکت های می باشد که محصولات آنان در بورس عرضه می شود.
plusresetminus
تحلیل فروش پتروشیمی‌های اوره‌ساز و متانول‌ساز در تابستان امسال
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،پتروشیمی زاگرس در تابستان امسال 29 درصد بیشتر از تابستان پارسال و 12 درصد بیشتر از بهار امسال فروش داشته است.

پتروشیمی خارک
شخارک تابستان امسال را با افزایش 16 درصدی فروش نسبت به تابستان پارسال و همچنین رشد 7 درصدی در مقایسه با بهار امسال به پایان رسانده است.

پتروشیمی فن آوران
شفن در تابستان امسال افت 6 درصدی نسبت به تابستان پارسال و همچنین کاهش 7 درصدی فروش در قیاس با بهار امسال را تجربه کرده است.

پتروشیمی شیراز
پتروشیمی شیراز در تابستان امسال افت 32 درصدی نسبت به فصل مشابه پارسال دارد و کاهش 11 درصدی نسبت به بهار امسال را تجربه کرده است.


پتروشیمی کرمانشاه
کرماشادر پایان تابستان سال جاری 15 درصد کمتر از تابستان پارسال درآمد داشت و در مقایسه با بهار امسال رشد 4 درصدی را ثبت کرده است.

پتروشیمی خراسان
در تابستان امسال 35 درصد کمتر از فصل مشابه پارسال فروش داشته اما نسبت به بهار امسال 3 درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

پتروشیمی پردیس
شپدیس به پایان سال مالی خود در سال 1402 رسید؛ نمودار درآمد فصلی این شرکت نشان میدهد در پاییز و زمستان این سال مالی به ترتیب رشد 17 و 5 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل داشته اما در بهار و تابستان به ترتیب شاهد افت 41 و 33 درصدی نسبت به فصول مشابه قبلی هستیم.
https://naftara.ir/vdcfcmdy.w6dymagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما