کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شناسایی باند قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

29 آذر 1402 ساعت 9:57

عابدانی اظهارکرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده و تذکرات متعدد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و با توجه به رصد و اشراف اطلاعاتی مراجع امنیتی استان یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در نهبندان شناسایی شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: یک باند قاچاق سوخت سازمان یافته در استان شناسایی و در این راستا جایگاه گلشنی شهرستان نهبندان پلمب شد.
محمدرضا عابدانی اظهارکرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده و تذکرات متعدد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و با توجه به رصد و اشراف اطلاعاتی مراجع امنیتی استان یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در نهبندان شناسایی شد.
وی افزود: برابر دستور مراجع قضایی تعداد هشت نفر از عوامل مرتبط با این باند بازداشت و جایگاه گلشنی شهرستان نهبندان تعطیل و پلمپ شد.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی عنوان کرد: برابر بازرس‌های متعدد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی و در پی رشد قاچاق سوخت و افزایش نامتعارف مصرف سوخت طی سال جاری در نهبندان تعدادی از عوامل جایگاه گلشنی این شهرستان از طریق حواله‌های سوخت، بارنامه‌های سوری و کارت‌های سوخت مهاجر موجب نارضایتی مردمی در حوزه سوخت شهرستان شده و نسبت به جمع آوری و انبار سوخت و انتقال آن به استان سیستان و بلوچستان اقدام می‌کردند.
عابدانی افزود: با هماهنگی صورت پذیرفته جهت تامین سوخت مورد نیاز خودروها در شهرستان نهبندان یک دستگاه جایگاه سیار از منطقه زاهدان به شهرستان نهبندان ارسال شد.
وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل‌های ستادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مبنی بر افزایش نظارت‌ها در مجاری عرضه و پایش توزیع سوخت، تیم‌های نظارتی منطقه تشکیل و با تمرکز بر پایش توزیع فرآورده‌های بنزین و نفت گاز مجاری عرضه در سال جاری تمامی مجاری عرضه شهری و محورهای مواصلاتی مهم استان مورد رصد و بازرسی قرار گرفته و تذکرات مقتضی درخصوص توزیع مطلوب و عادلانه فرآورده به مجاری عرضه استان داده شده است .
عابدانی تاکید کرد: رصد، پایش و نظارت مستمر و مداوم مجاری عرضه تحت پوشش استان از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی در دستورکار بوده و در صورت مشاهده و کشف هرگونه تخلف، برخوردهای قانونی به شدت انجام خواهد شد.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 12644

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/12644/شناسایی-باند-قاچاق-سوخت-خراسان-جنوبی

نفت آرا
  https://www.naftara.ir