عابدانی اظهارکرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده و تذکرات متعدد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و با توجه به رصد و اشراف اطلاعاتی مراجع امنیتی استان یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در نهبندان شناسایی شد.
plusresetminus
شناسایی باند قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: یک باند قاچاق سوخت سازمان یافته در استان شناسایی و در این راستا جایگاه گلشنی شهرستان نهبندان پلمب شد.
محمدرضا عابدانی اظهارکرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده و تذکرات متعدد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و با توجه به رصد و اشراف اطلاعاتی مراجع امنیتی استان یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در نهبندان شناسایی شد.
وی افزود: برابر دستور مراجع قضایی تعداد هشت نفر از عوامل مرتبط با این باند بازداشت و جایگاه گلشنی شهرستان نهبندان تعطیل و پلمپ شد.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی عنوان کرد: برابر بازرس‌های متعدد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی و در پی رشد قاچاق سوخت و افزایش نامتعارف مصرف سوخت طی سال جاری در نهبندان تعدادی از عوامل جایگاه گلشنی این شهرستان از طریق حواله‌های سوخت، بارنامه‌های سوری و کارت‌های سوخت مهاجر موجب نارضایتی مردمی در حوزه سوخت شهرستان شده و نسبت به جمع آوری و انبار سوخت و انتقال آن به استان سیستان و بلوچستان اقدام می‌کردند.
عابدانی افزود: با هماهنگی صورت پذیرفته جهت تامین سوخت مورد نیاز خودروها در شهرستان نهبندان یک دستگاه جایگاه سیار از منطقه زاهدان به شهرستان نهبندان ارسال شد.
وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل‌های ستادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مبنی بر افزایش نظارت‌ها در مجاری عرضه و پایش توزیع سوخت، تیم‌های نظارتی منطقه تشکیل و با تمرکز بر پایش توزیع فرآورده‌های بنزین و نفت گاز مجاری عرضه در سال جاری تمامی مجاری عرضه شهری و محورهای مواصلاتی مهم استان مورد رصد و بازرسی قرار گرفته و تذکرات مقتضی درخصوص توزیع مطلوب و عادلانه فرآورده به مجاری عرضه استان داده شده است .
عابدانی تاکید کرد: رصد، پایش و نظارت مستمر و مداوم مجاری عرضه تحت پوشش استان از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی در دستورکار بوده و در صورت مشاهده و کشف هرگونه تخلف، برخوردهای قانونی به شدت انجام خواهد شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcgt39q.ak9xt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما