کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صنایع مستقر در جاده زاهدان- کرمان به زودی گازدار می‌شوند

16 بهمن 1402 ساعت 11:57

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: صنایع مستقر در ابتدای جاده زاهدان- کرمان و صنایع مستقر در جاده زاهدان- خاش ظرف چند ماه آینده گازدار خواهند شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدرضا میرشکاری با اشاره به همت ویژه دولت سیزدهم جهت تکمیل شبکه گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: طی دو سال اخیر یک هزار و ۶۳۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون شهرهای زاهدان، زابل، زهک، خاش، بزمان، اسماعیل آباد، ادیمی، محمدآباد، علی اکبر و بنجار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، افزود: تاکنون گازرسانی به ۱۴۱ هزار خانوار از مجموع ۸۳۰ هزار خانوار استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای گازرسانی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان، پیش‌بینی می‌شود همه شهرها و اکثر روستاهای استان که قابلیت گازرسانی دارند تا پایان سال ۱۴۰۶ از نعمت گاز بهره‌مند شود.
میرشکاری گفت: صنایع مستقر در ابتدای جاده زاهدان- کرمان و صنایع مستقر در جاده زاهدان- خاش به زودی و ظرف چند ماه آینده گازدار خواهند شد.
وی با اشاره به هزینه‌های انشعاب گاز خانگی از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومان بانکی به متقاضیان جهت اجرای لوله‌کشی داخل منزل و کمک بلاعوض ۱۸ میلیون تومانی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲۱ روستای سیستان و بلوچستان از نعمت گاز بره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 13611

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/13611/صنایع-مستقر-جاده-زاهدان-کرمان-زودی-گازدار-می-شوند

نفت آرا
  https://www.naftara.ir