مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: صنایع مستقر در ابتدای جاده زاهدان- کرمان و صنایع مستقر در جاده زاهدان- خاش ظرف چند ماه آینده گازدار خواهند شد.
plusresetminus
صنایع مستقر در جاده زاهدان- کرمان به زودی گازدار می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، محمدرضا میرشکاری با اشاره به همت ویژه دولت سیزدهم جهت تکمیل شبکه گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: طی دو سال اخیر یک هزار و ۶۳۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون شهرهای زاهدان، زابل، زهک، خاش، بزمان، اسماعیل آباد، ادیمی، محمدآباد، علی اکبر و بنجار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، افزود: تاکنون گازرسانی به ۱۴۱ هزار خانوار از مجموع ۸۳۰ هزار خانوار استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای گازرسانی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان، پیش‌بینی می‌شود همه شهرها و اکثر روستاهای استان که قابلیت گازرسانی دارند تا پایان سال ۱۴۰۶ از نعمت گاز بهره‌مند شود.
میرشکاری گفت: صنایع مستقر در ابتدای جاده زاهدان- کرمان و صنایع مستقر در جاده زاهدان- خاش به زودی و ظرف چند ماه آینده گازدار خواهند شد.
وی با اشاره به هزینه‌های انشعاب گاز خانگی از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومان بانکی به متقاضیان جهت اجرای لوله‌کشی داخل منزل و کمک بلاعوض ۱۸ میلیون تومانی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲۱ روستای سیستان و بلوچستان از نعمت گاز بره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb80b8.rhbf8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما