plusresetminus
"ابراهیم" از سرزمین"سلمان" به "بهارستان" نرسید/ "متینیان"  بعد از شکست درس اخلاق داد
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور امیر حسین نظری با ۳۶ هزار و ۶۲۳ رای در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر انتخاب شد.
تعداد کل رای اعلام شده در این حوزه ۷۱ هزار و ۷۳۴ رای است.
 دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در ۲ حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
شهرستان رامهرمز به دیار "سلمان فارسی" معروف است و "متینیان " نتوانست برای بار دوم بهارستانی شود.
"امیرحسین نظری" مدیرکل سابق صنعت و معدن استان خوزستان رقیب اصلی "ابراهیم متینیان" بود.
ایشان در طول چهارسال نمایندگی مردم حوزه انتخابیه اش به مردمداری،ساده زیستی،پاسخ گو بودن،اجتناب از فخر فروشی،پرتلاش و زحمتکش و متخصص در احداث پروژه های صنعتی بود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در طول رقابت به احدی از نامزدهای انتخاباتی توهینی نکرد و از صحبت های تنش زا پرهیز می کرد و همواره بر رقابت سالم توام با اخلاق نطق می کرد.
اصالت،نجابت،صلابت،خوش رو بودن از ویژگی های "متینیان" بود که از ایشان چهره مردمی ساخت.
عضو کمیسیون انرژی با چهره شاداب و پر انرژی پس از شکست در یک حرکت کاملا حرفه ای به رقیب خود تبریک گفت و وی را در آغوش خود گرفت و دست آن را بالا برد و هنگام شکست درس اخلاق به همه داد که رقابت ها ادامه خواهد  داشت و نباید برای مردم هزینه ساز شد.
این حرکت اخلاق مدارانه "متینیان" فضای حوزه انتخابیه را به کلی عوض کرد و هوداران وی بدون کوچکترین حرف و حدیث شکست را پذیرفته اند و هیچ گونه واکنشی نشان نداده اند و جزء این انتظاری از چنین طرفدارانی فهیم نیست.
انتهای پیام./
https://naftara.ir/vdccm4qs.2bq018laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما