فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال از یکی از انبارهای بنادر تجاری این استان خبر داد.
plusresetminus
کشف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای قاچاق در هرمزگان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی موفق به کشف مقادیر زیادی فرآورده یارانه‌ای قاچاق از یک شرکت صادراتی با هویت معلوم شدند.
وی بیان کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی اولیه موضوع با تشکیل تیمی به محل موردنظر واقع در یکی از انبارهای بنادر تجاری استان اعزام شده و پس از نمونه‌برداری و ارسال به اداره‌کل استاندارد استان و احضار مدیرعامل و کارکنان دخیل در این موضوع، در نهایت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی یارانه‌ای قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان، با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق سرمایه‌های ملی کشور در راس ماموریت‌های این پلیس است، خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ارزش فرآورده‌های کشف شده ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شد.
انتهای پیام./
https://naftara.ir/vdcci4qs.2bq048laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما