کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صرفه‌جویی 80 میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه چالوس

14 آذر 1400 ساعت 17:20

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در هشت ماه امسال، نزدیک به 80 میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، تورج امانی در این‌باره گفت: در بازه زمانی یادشده، با مصرف بیش از 49 میلیون کیلوگرم سی‌ان‌جی در سطح منطقه، این مقدار در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.
وی تأکید کرد: در آبان‌ماه امسال، با مصرف 6 میلیون و 524 هزار و 668 کیلوگرم سی‌ان‌جی نزدیک به 10.5 میلیون لیتر در مصرف بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروها نیز گفت: تاکنون 10 هزار و 320 دستگاه خودرو در سطح استان به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شده و 188 دستگاه خودرو دیگر نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.
امانی افزود: در همه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه حدود 200 نازل فعال سی‌ان‌جی در شرایط ایمن و استاندارد آماده سوخت‌رسانی به خودروها هستند.
مدیر منطقه چالوس تأکید کرد: بر اساس تازه‌ترین آمار، 100 درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه توانستند گواهینامه استاندارد را تا ابتدای سال 98 دریافت کنند.
نخستین مرحله بازدید گروه معین منطقه از تأسیسات و نواحی پنجگانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از انبار نفت‌ و نواحی تابع این منطقه انجام شد.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 2146

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/2146/صرفه-جویی-80-میلیون-لیتری-مصرف-بنزین-منطقه-چالوس

نفت آرا
  https://www.naftara.ir