مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در هشت ماه امسال، نزدیک به 80 میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.
plusresetminus
صرفه‌جویی 80 میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه چالوس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، تورج امانی در این‌باره گفت: در بازه زمانی یادشده، با مصرف بیش از 49 میلیون کیلوگرم سی‌ان‌جی در سطح منطقه، این مقدار در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.
وی تأکید کرد: در آبان‌ماه امسال، با مصرف 6 میلیون و 524 هزار و 668 کیلوگرم سی‌ان‌جی نزدیک به 10.5 میلیون لیتر در مصرف بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروها نیز گفت: تاکنون 10 هزار و 320 دستگاه خودرو در سطح استان به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شده و 188 دستگاه خودرو دیگر نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارند.
امانی افزود: در همه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه حدود 200 نازل فعال سی‌ان‌جی در شرایط ایمن و استاندارد آماده سوخت‌رسانی به خودروها هستند.
مدیر منطقه چالوس تأکید کرد: بر اساس تازه‌ترین آمار، 100 درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه توانستند گواهینامه استاندارد را تا ابتدای سال 98 دریافت کنند.
نخستین مرحله بازدید گروه معین منطقه از تأسیسات و نواحی پنجگانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از انبار نفت‌ و نواحی تابع این منطقه انجام شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.e8wbjh8zp9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما