کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جایگاه سوخت مادر در چابهار تعطیل شد

6 اسفند 1401 ساعت 9:01

جایگاه سوخت مادر شهرستان چابهار که ۲۸ بهمن ماه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار، مسوولان محلی و استانی افتتاح شده بود پس از یک هفته فعالیت به دلیل نقص فنی تعطیل شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیر شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار  اظهارداشت: در این جایگاه کارت‌های سوخت خارج از استان کدینگ نبوده و مسافران می‌توانستند سوختگیری کنند.
سیدکیومرث کمالیار افزود: علت تعطیلی چند روز اخیر این جایگاه سوخت مشکلات فنی است و پس از تنظیم سامانه هوشمند و فعال کردن عدم ارائه سوخت به کارت‌های خارج از استان سیستان و بلوچستان مجددا تا چند روز دیگر راه‌اندازی می‌شود.
وی در خصوص عدم نصب سم کارت (سامانه هوشمند تلمبه ها برای توزیع سوخت) نیز گفت: این سامانه پس از واریز هزینه‌ها از سوی جایگاه دار تامین و نصب خواهند شد تا بجای ۹ نازل فعال شده فعلی تمام ۲۰ نازل جایگاه مادر فعال و سوخت به شهروندان تحویل و صف‌ها کمتر شود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهارداشت: انتظار است قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروز نازل‌ها و سم کارت جایگاه سوخت تامین و سریعا نصب شود و نباید هر جایگاه سوخت با ۴۰ درصد ظرفیت کار کنند و مردم بویژه مسافران و گردشگران در صف باشند.
جواد سپاهی افزود: اینکه یک جایگاه سوخت پس از افتتاح چند روز بعد تعطیل شود پذیرفتنی نیست و در این شهر توریستی و گردشگری همین الان هزاران مسافر آمده‌اند و یکی از مهمترین مشکلات آنها صف‌های کیلومتری سوخت است که امیدواریم امسال مشکلات کمتر شود.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز  افزود: مشکلات فنی و نبود سم کارت سامانه هوشمند یکی از جدی ترین چالش‌ها در سیستان و بلوچستان است بطوریکه در مجموع ۵۳ جایگاه سوخت در منطقه جنوب بلوچستان ۳۲۷ نازل توزیع سوخت به دلیل نبود قطعه غیرفعال هستند.
عبالناصر درخشان تصریح کرد: شرکت نفت با بودجه و درآمد میلیاردی توان تامین یک قطعه کوچک نظیر سم کارت را ندارد و اندک جایگاه‌های فعلی با ۴۰ درصد ظرفیت موجود به مردم خدمات می دهند و بخشی از صف‌های کیلومتری به همین دلیل است.
وی گفت: به جای ۵۳ جایگاه سوخت فعلی حداقل صدور مجوز ۳۰۰ جایگاه سوخت و جایگاه سی ان جی در سیستان و بلوچستان ضروری است تا خدمات مناسب به شهروندان ارائه شود.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 7574

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/7574/جایگاه-سوخت-مادر-چابهار-تعطیل

نفت آرا
  https://www.naftara.ir