جایگاه سوخت مادر شهرستان چابهار که ۲۸ بهمن ماه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار، مسوولان محلی و استانی افتتاح شده بود پس از یک هفته فعالیت به دلیل نقص فنی تعطیل شد.
plusresetminus
جایگاه سوخت مادر در چابهار تعطیل شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیر شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار  اظهارداشت: در این جایگاه کارت‌های سوخت خارج از استان کدینگ نبوده و مسافران می‌توانستند سوختگیری کنند.
سیدکیومرث کمالیار افزود: علت تعطیلی چند روز اخیر این جایگاه سوخت مشکلات فنی است و پس از تنظیم سامانه هوشمند و فعال کردن عدم ارائه سوخت به کارت‌های خارج از استان سیستان و بلوچستان مجددا تا چند روز دیگر راه‌اندازی می‌شود.
وی در خصوص عدم نصب سم کارت (سامانه هوشمند تلمبه ها برای توزیع سوخت) نیز گفت: این سامانه پس از واریز هزینه‌ها از سوی جایگاه دار تامین و نصب خواهند شد تا بجای ۹ نازل فعال شده فعلی تمام ۲۰ نازل جایگاه مادر فعال و سوخت به شهروندان تحویل و صف‌ها کمتر شود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهارداشت: انتظار است قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروز نازل‌ها و سم کارت جایگاه سوخت تامین و سریعا نصب شود و نباید هر جایگاه سوخت با ۴۰ درصد ظرفیت کار کنند و مردم بویژه مسافران و گردشگران در صف باشند.
جواد سپاهی افزود: اینکه یک جایگاه سوخت پس از افتتاح چند روز بعد تعطیل شود پذیرفتنی نیست و در این شهر توریستی و گردشگری همین الان هزاران مسافر آمده‌اند و یکی از مهمترین مشکلات آنها صف‌های کیلومتری سوخت است که امیدواریم امسال مشکلات کمتر شود.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز  افزود: مشکلات فنی و نبود سم کارت سامانه هوشمند یکی از جدی ترین چالش‌ها در سیستان و بلوچستان است بطوریکه در مجموع ۵۳ جایگاه سوخت در منطقه جنوب بلوچستان ۳۲۷ نازل توزیع سوخت به دلیل نبود قطعه غیرفعال هستند.
عبالناصر درخشان تصریح کرد: شرکت نفت با بودجه و درآمد میلیاردی توان تامین یک قطعه کوچک نظیر سم کارت را ندارد و اندک جایگاه‌های فعلی با ۴۰ درصد ظرفیت موجود به مردم خدمات می دهند و بخشی از صف‌های کیلومتری به همین دلیل است.
وی گفت: به جای ۵۳ جایگاه سوخت فعلی حداقل صدور مجوز ۳۰۰ جایگاه سوخت و جایگاه سی ان جی در سیستان و بلوچستان ضروری است تا خدمات مناسب به شهروندان ارائه شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdce.f8fbjh8ne9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما