کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره‌برداری از مخازن ذخیره‌سازی نفت پاسارگاد آبادان رهاورد مدیریت جهادی است

7 ارديبهشت 1402 ساعت 17:06

خوشبختانه با مدیریت جهادی و تامین مالی مشکلات برطرف شد و امروز شاهد بهره برداری از مخازن ذخیره سازی نفت پاسارگاد آبادان هستیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در  پاسخ به نفت ما درباره  عملکرد تیم مدیریتی در بهره برداری از مخازن ذخیره سازی نفت پاسارگاد آبادان،گفت: مدیریت جهادی یعنی گره گشایی از مشکلات و مدیر جهادی باید همواره در میانه میدان قرار داشته باشد و این پروژه هم متاسفانه طی سالیان گذشته تنها ۳۶ درصد پیشرفت داشت که با مشکلاتی روبه رو بود و خوشبختانه با مدیریت جهادی و تامین مالی مشکلات برطرف شد و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم.
وزیر کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پروژه ها باید در یک بازه زمانی دو تا سه ساله تعریف شود و اینکه زمان اجرای طرح ها طولانی شود خسارتهای زیادی را به کشور وارد میکند.
وی ادامه داد: همان طور که در شعار این دولت و رییس جمهور محترم گفته شد در حوزه زیر ساختها اول طرح های نیمه تمام در اولویت هستند و اینکه به نام چه کسی یا گروهی ثبت شود اهمیت ندارد و این پروژه ها به افتخار ملت بزرگ و سرافراز ایران تمام خواهد شد و بعد از آن پروژه های جدید را آغاز خواهیم کرد .
انتهای پیام/.


کد مطلب: 8616

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/8616/بهره-برداری-مخازن-ذخیره-سازی-نفت-پاسارگاد-آبادان-رهاورد-مدیریت-جهادی

نفت آرا
  https://www.naftara.ir