خوشبختانه با مدیریت جهادی و تامین مالی مشکلات برطرف شد و امروز شاهد بهره برداری از مخازن ذخیره سازی نفت پاسارگاد آبادان هستیم.
plusresetminus
بهره‌برداری از مخازن ذخیره‌سازی نفت پاسارگاد آبادان رهاورد مدیریت جهادی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در  پاسخ به نفت ما درباره  عملکرد تیم مدیریتی در بهره برداری از مخازن ذخیره سازی نفت پاسارگاد آبادان،گفت: مدیریت جهادی یعنی گره گشایی از مشکلات و مدیر جهادی باید همواره در میانه میدان قرار داشته باشد و این پروژه هم متاسفانه طی سالیان گذشته تنها ۳۶ درصد پیشرفت داشت که با مشکلاتی روبه رو بود و خوشبختانه با مدیریت جهادی و تامین مالی مشکلات برطرف شد و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم.
وزیر کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پروژه ها باید در یک بازه زمانی دو تا سه ساله تعریف شود و اینکه زمان اجرای طرح ها طولانی شود خسارتهای زیادی را به کشور وارد میکند.
وی ادامه داد: همان طور که در شعار این دولت و رییس جمهور محترم گفته شد در حوزه زیر ساختها اول طرح های نیمه تمام در اولویت هستند و اینکه به نام چه کسی یا گروهی ثبت شود اهمیت ندارد و این پروژه ها به افتخار ملت بزرگ و سرافراز ایران تمام خواهد شد و بعد از آن پروژه های جدید را آغاز خواهیم کرد .
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc.sq4a2bqeela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما