کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور اعضای هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

24 تير 1402 ساعت 9:26

اعضای محترم هیات امنا و مدیران ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان، هلدینگ پتروفرهنگ و سپهر انرژی در پتروشیمی کیمیای پارس حضور یافتند، پس از آن در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، آخرین روند تولید و اقدامات انجام شده به ویژه در حوزه افزایش قیمت سوخت و خوراک را مورد بررسی قرار دادند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ آقای محسن مسعودی و خانم لیلی نظرپور از اعضای هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، آقایان زارع پور نایب رئیس و عمرانی عضو هیئت مدیره صندوق به همراه آقای مقیمی قائم مقام پتروفرهنگ و آقای جهانگیری قائم مقام و عضو هیئت مدیره انرژی سپهر با حضور در مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و پس از آن در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، آخرین روند تولید و اقدامات انجام شده به ویژه در حوزه افزایش قیمت سوخت و خوراک را مورد بررسی قرار دادند.
در ادامه امیر گنجی دوست مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در این نشست ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان حاضر، از اقدامات ۸ ماهه دوران تصدی خود در زمینه تولید، فروش، منابع انسانی و موضوعات مالی شرکت گزارش کاملی را مطرح نمود.
همچنین مهندس گنجی دوست ضمن ارائه اطلاعاتی از آخرین روند تولید متانول سازان در کشور و بررسی نرخ خوراک و سوخت در جهان و ایران، چالش‌های موجود را بررسی و راهکار‌هایی را برای برون رفت از بحران‌های موجود و چشم انداز و آینده این صنعت را با آمار و گزارشات اعلام نمود.
در ادامه با بررسی‌های صورت‌های مالی شرکت و چالش‌هایی که با اقدامات افزایش نرخ گاز رو به رو خواهد شد، مطالبی را بیان کردند.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 9857

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/9857/حضور-اعضای-هیئت-امنای-صندوق-ذخیره-فرهنگیان-مجتمع-پتروشیمی-کیمیای-پارس-خاورمیانه

نفت آرا
  https://www.naftara.ir