اعضای محترم هیات امنا و مدیران ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان، هلدینگ پتروفرهنگ و سپهر انرژی در پتروشیمی کیمیای پارس حضور یافتند، پس از آن در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، آخرین روند تولید و اقدامات انجام شده به ویژه در حوزه افزایش قیمت سوخت و خوراک را مورد بررسی قرار دادند.
plusresetminus
حضور اعضای هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ آقای محسن مسعودی و خانم لیلی نظرپور از اعضای هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، آقایان زارع پور نایب رئیس و عمرانی عضو هیئت مدیره صندوق به همراه آقای مقیمی قائم مقام پتروفرهنگ و آقای جهانگیری قائم مقام و عضو هیئت مدیره انرژی سپهر با حضور در مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و پس از آن در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، آخرین روند تولید و اقدامات انجام شده به ویژه در حوزه افزایش قیمت سوخت و خوراک را مورد بررسی قرار دادند.
در ادامه امیر گنجی دوست مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه در این نشست ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان حاضر، از اقدامات ۸ ماهه دوران تصدی خود در زمینه تولید، فروش، منابع انسانی و موضوعات مالی شرکت گزارش کاملی را مطرح نمود.
همچنین مهندس گنجی دوست ضمن ارائه اطلاعاتی از آخرین روند تولید متانول سازان در کشور و بررسی نرخ خوراک و سوخت در جهان و ایران، چالش‌های موجود را بررسی و راهکار‌هایی را برای برون رفت از بحران‌های موجود و چشم انداز و آینده این صنعت را با آمار و گزارشات اعلام نمود.
در ادامه با بررسی‌های صورت‌های مالی شرکت و چالش‌هایی که با اقدامات افزایش نرخ گاز رو به رو خواهد شد، مطالبی را بیان کردند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdca.mnok49na05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما