دکتر مصلحی افزود: شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان با نگاه ویژه به محیط زیست اهداف فناورانه و صنعتی – اقتصادی را دنبال می کند و خود می تواند حامی شرکت های فناور پتروپالایشی نوپا باشد.
plusresetminus
حضور پتروپالایش سهرودی صفاهان در نمایشگاه پژوهش و فناوری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان طرح های پتروپالایشی این شرکت را ارائه و تبیین می کند.
  در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، فناور، دانشگاه ها، شرکت های خصوصی و مراکز علم و فناوری دولتی در 70 غرفه آخرین دستاوردها و نتایج پژوهشی خود را به مخاطبان عرضه کردند که شرکت پتروپالایش سهروردی نیز با حضور در این نمایشگاه طرح ها و پروژه های شرکت را ارائه نموده است.
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حاشیه بازدید از غرفه شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: در حال حاضر 90 شرکت دانش بنیان و فناور در زمینه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و حوزه های انرژی در شهرک فعال و مورد حمایت شهرک هستند.
  دکتر مصلحی با بیان اینکه صنایع بزرگ اصفهان بصورت مستقیم و با ایجاد شرکت های مستقل وارد بحث پژوهش، فناوری و اجرای طرح های فناورانه شده اند افزود: شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان از جمله این شرکت ها است که با نگاه ویژه به محیط زیست اهداف فناورانه و صنعتی – اقتصادی را دنبال می کند و خود می تواند حامی شرکت های فناور پتروپالایشی نوپا باشد.
لازم به ذکر است بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان در محل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تا 15 آذر از ساعت 9 الی 15:30 میزبان بازدیدکنندگان است.


انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccx1qs.2bqim8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما