شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی راهی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی چین می‌شوند.
plusresetminus
دانش‌بنیان‌ها راهی نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی چین می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، گاز و پتروشیمی جهان (CIPPE ۲۰۲۴) با حضور فعالان این صنعت از ۶۵ کشور مختلف در پکن برگزار می‌شود.
فرآورده‌های نفتی، تجهیزات نفت، پتروشیمی، تجهیزات تولید بنزین، ماشین‌آلات و ابزار پردازش نفت، فناوری‌های‌های نفت، تولید، ساخت، تعمیر و نگهداری تجهیزات نفت و گاز، انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، سایر محصولات و خدمات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، محور‌های اصلی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین هستند.
شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این غرفه تا چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۶۸۱۴۳۳ و ۰۲۱-۸۶۰۳۷۶۲۲ تماس بگیرند .
یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی غرفه است.
نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی (CIPPE 2024) با حضور فعالان این صنعت از ۶ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ در پکن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcbz9b8.rhbf5piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما