نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شده بود که مورد اعتراض برخی نمایندگان در صحن علنی قرار گرفت.
plusresetminus
یک نماینده مجلس انقلابی:تعطیلی روز شنبه آثار سو فرهنگی خوبی را به جهان اسلام مخابره نمی کند/کپی برداری از دیگر کشورهاست
به گزارش خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،در نشست علنی امروز - یکشنبه ۲۳ اردیبهشت - مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری‌ مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت در دستور کار امروز - ۲۳ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
در جلسه امروز پیشنهاد بازگشت به اصل از سوی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر با ۷۶ رای موافق، ۱۱۳ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع نتوانست رای لازم را کسب کند.
کلیات این لایحه مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت در جلسه علنی روز یکشنبه - ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ به تصویب مجلس رسیده بود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با این لایحه، پیشنهاد بازگشت به اصل را ارائه کرد و بیان داشت: تقلیل ساعت کار با جهش تولید متناسب نیست.
محمد تقی نقدعلی چنین استدلال کرد: تعطیلی روز شنبه آثار سو فرهنگی خوبی را به جهان اسلام مخابره نمی کند و تبعات منفی فرهنگی دارد و این کپی برداری از دیگر کشورهاست و من با تعطیلی روز شنبه مخالف هستم.
این خبر بروزرسانی می شود...
https://naftara.ir/vdcdkj0f.yt0o96a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما