عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رقم صادرات نفت ایران با استناد به گزارش‌های مؤسسه‌های بین ‌المللی و شرکت‌های ردیابی نفتکش‌ به‌طور قابل‌ ملاحظه‌ای افزایش یافته است.
plusresetminus
صادرات نفت ایران با استناد به آمار نهادهای بین‌ المللی افزایش یافته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، حسین حسین‌زاده به قرارداد سه‌جانبه سوآپ گاز با ترکمنستان اشاره کرد و گفت: این قرارداد نویدبخش احیا و توسعه همکاری اقتصادی با این کشور است که می‌تواند نقشه آمریکا برای حذف ایران از بازار گاز منطقه را خنثی کند.
وی افزود: احیای روابط اقتصادی با ترکمنستان گام مهمی بود که برداشته شد، کشور ترکمنستان همسایه ایران است و ما با امضای قرارداد گازی روابط‌ خود با ترکمنستان را تقویت کردیم و به‌یقین این موضوع به نفع کشور است، همچنین این قرارداد گشایش خوبی در حوزه دیپلماسی نیز به‌شمار می‌آید.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: امروز به‌دلیل اقدام‌های انجام‌شده، رقم صادرات نفت ایران با استناد به گزارش‌های سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و شرکت‌های ردیابی نفتکش‌ افزایش قابل‌ ملاحظه‌ای یافته‌ است.
سید ابراهیم رئیسی، روز سه‌شنبه، 16 آذرماه در آیین روز دانشجو اعلام کرد: منابع ارزی موجود در وضع خوبی قرار دارد و برخلاف روزهای نخستی که دولت را تحویل گرفته‌ایم نگران اوضاع نیستیم، فروش نفت نیز با وجود تهدیدها و تحریم‌ها شرایط خوبی دارد و صادرات نفت و میعانات افزایش یافته است.
انتهای پیام/.
 
https://naftara.ir/vdch.6nit23nzmftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما