شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت به صورت مستقل حضور خواهند داشت.
plusresetminus
حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعت نفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، این نمایشگاه‌ که از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود، فرصتی است تا شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند. ارائه محصولات در نمایشگاه، بازاریابی محصول، ملاقات‌های تجاری دوجانبه و چند جانبه و نیز تسهیل در ارتباط میان تامین‌کننده و خریدار از جمله دیگر مزایای حضور در این نمایشگاه است.
به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاه‌مندان جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه www.farsfair.ir  ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ مشاوره با شماره‌‎های ۰۹۱۷۰۵۵۲۴۶۰ و ۰۹۱۷۰۵۵۲۴۷۰ تماس بگیرند.
ساعت بازدید از این نمایشگاه چهار روزه که از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه برگزار می‌شود، از ۱۷ تا ۲۲  خواهد بود.
یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی است تا شرکت‌ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهای خود در این نمایشگاه‌ها بپردازند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdch.mnkt23nz-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما