مدیران حقوقی شرکت های زیرمجموعه تاپیکو (شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی) روز چهارشنبه 30 شهریور ماه در جلسه ای با حضور دکتر اسم خانی مدیرعامل تاپیکو، مرضیه داوری، مدیرکل حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زینب پاشاپور، مدیرحقوقی شستا به بررسی اولویت ها و مسائل حقوقی شرکت های هلدینگ تاپیکو پرداختند.
plusresetminus
گردهمایی مدیران حقوقی شرکت های تابعه تاپیکو به میزبانی نفت پاسارگاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد ، در ابتدای این جلسه که با حضور مدیران حقوقی شرکت های زیرمجوعه تاپیکو و و تنی چند از مدیران عامل شرکت ها برگزار شد، دکتر اسفندیار مدیرعامل نفت پاسارگاد ضمن خیرمقدم به مهمانان با اشاره به اهمیت واحد حقوق و قرارداد گفت: مدیر موفق برای دستیابی به اهداف خود نیاز به کارشناسان و مدیران و مشاوران حقوقی مجرب دارد.
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد پیگیری پرونده ها، تهیه لوایح و مستندات محکمه پسند و دفاع موثر از پرونده ها را توقع مدیر ارشد مجموعه از واحد حقوقی دانست.
وی افزود: انتظار از کارشناسان حقوقی به روز نمودن دانش حقوقی خود و استفاده از ابزار و امکانات روز و همچنین برقراری ارتباط موثر قانونی با مراجعه ذیصلاح در حفظ و مراقبت از مجموعه است .
 در ادامه این نشست مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین اجتماعی به ایراد سخنرانی پرداخت.
دکتر اسم خانی با قدردانی از همدلی و هماهنگی موجود در میان واحدهای حقوقی زیرمجوعه تاپیکو، تقویت توان حقوقی در بخش قراردادهای بین المللی را از اصلی ترین اولویت های بخش حقوقی عنوان کرد.
اسم خانی وصول مطالبات شرکت ها و مولدسازی دارایی زیرمجوعه های تاپیکو را راه حلی مناسب برای تامین بودجه طرح های پیش روی این شرکت ها دانست و بر پیگیری هرچه بیشتر این موارد تاکید کرد.
مسعود اسم خانی چشم انداز پیش روی شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی را کسب ‌بالاترین ‌ارزش‌ پایدار ‌در‌ صنعت ‌نفت‌ و‌ گاز ‌و‌ پتروشیمی‌ کشور ‌و ‌رقابت پذیری ‌در‌ عرصه ‌بین المللی عنوان کرد.
وی در ادامه به ارائه برنامه های راهبردی پنج ساله هلدینگ تاپیکو در حوزه های مختلف اعم از استراتژی ها، سیاست های سرمایه گذاری، برنامه پذیرش و عرضه شرکت ها در بازار سرمایه، پروژه های قابل بهره برداری و برنامه های سرمایه گذاری پرداخت.
در این جلسه علی سیفیان عضو هیات مدیره و معاون امور شرکتهای تاپیکو به اهمیت واحد حقوقی و امور قراردادها به ویژه در بخش قراردادها اشاره کرد و خواستار تقویت هرچه بیشتر این بخش ها شد.
همچنین مسعود محمودی سرپرست حقوقی و امور قراردادهای هلدینگ تاپیکو درسخنان خود به مواردی مانند اشراف مدیران به کار سازمانی در این دوره اشاره کرد.
 محمودی همچنین درباره لزوم تقویت هرچه بیشترتعامل سازمانی در میان شرکت های تاپیکو و تاثیر آن بر افزایش بهره وری کاری توضیحاتی داد.
دکترمرضیه داوری، مدیرکل حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در ادامه جلسه با اشاره به بازدیدهای اخیر از شرکت های زیرمجموعه وزارت تعاون و شناسایی مسائل و مشکلات از برگزاری چنین نشست هایی برای بیان دغدغه ها و مسائل، استقبال کرد و گفت: هر ظرفیتی برای حل مسائل در وزارتخانه و دولت وجود داشته باشد، از آن استفاده خواهیم کرد.
این نشست با طرح مواردی پیرامون مسائل حقوقی شرکت ها از طرف نمایندگان آنها، با مدیرکل حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر امورحقوقی و قراردادهای شستا ادامه پیدا کرد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcc.xqpa2bq11la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما