سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت طی حکمی «مریم قانعنیا» را بهعنوان سرپرست اداره کل آموزش برنامهریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، " قانع نیا" که با طی کردن مراحل تحصیل موفق به اخذ دکترای روانشناسی (حوزه صنعتی و سازمانی) از دانشگاه شهید چمران شده است . او از بهمن ماه سال1381 و از طریق طرح دانش آموختگان ممتاز وارد صنعت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد.
وی همه سال های کاری خود را در حوزه منابع انسانی مشغول به فعالیت بوده و بخش عمده ای از آن را در برنامه ریزی منابع انسانی حضور داشته است که یکی از مهمترین آنها رييس كل برنامه ريزي منابع انساني، شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.
باتوجه به سوابق"قانع نیا" می توان گفت این انتصاب صرفا براساس شایسته سالاری صورت پذیرفت.
حضور این بانوی موفق در این جایگاه قطعا باعث تحول سازمانی خواهد شد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت همچنین از زحمات علی ستوده در دوران تصدی مسئولیت یادشده قدردانی کرد.
سرکار خانم دکتر قانع نیا فردی بسیار بسیار با اخلاق، دلسوز، منضبط، باسواد، و با توانمندی بسیار بالا است.
من تقریبا از سال 1380 ایشان را می شناسم. خوش بحال همکارانی که با ایشان کار می کنند. ای کاش من هم نیروی ایشان بودم.
خانم دکتر قانع نیار یکی از باسوادترین ، با اخلاق ترین و مسئولیت پذیرترین مدیرانی هست که کل صنعت نفت تا الان داشته. این انتصاب مبارک تمام نخبگان و دلسوزان صنعت نفت باشه.
باسلام ودعای خیر خانم دکتر قانع نیا اینجانب جانباز وایثارگر تبدیل وضعیت به رسمی کارمندی به پرسنلی ۶۲۴۷۰۰ باهماهنگی خانم عا کفیان مدیر آموزش وآقای قریشی سیستم جامع شدم ولی حقوق کارگری دریافت مکنم خواهشمندم طبق حکم کارمندی دریافت کنم من الله توفیق
با سلام و خسته نباشید خدمت شما .ایجانب علیرضا بن رشید . به شماره پرسنلی 842276جمعی کارکنان قراردادی پالایشگاه آبادان.که از سال ۱۳۸۳ به خدمت نیروهای حراست پالایشگاه آبادان وارد شدم.و ۱۴ سال تمام در حراست بودم و بخاطر مادرم که بر اثر دیابت پای چپ خود را از دست داد و هم زمان سکته مغزی کردند مجبور شدم اداره خودم رو عوض کنم لازم به ذکر است مادرم خواهر شهید بودند و از هیچ گدنه نزایای استفاده نکردند و خلنومم نیز خواهر شهید میباشند. بند برای رسیدگی بیشتر مجبور به جابه جایی شدم . بعد فوت مادرم درخواست به برگشتن به اداره قبلی(حراست) رو دادم و با تمام مشکاات موافقت ها رو گرفتم .در طی این ۳&۴سال با مشکلات زیادی رو به رو شدم در نهایت نامه من خدمت شما رسید جهت دستور خوردن در این چند ماه آخر اینقدر خوشحال بودم برای برگشتن به اداره خودم تا دو هفته گذشته جوابی که دستور خورده بود و با مخالفت بود تمام نا امیدی و ... رو وارد زندگی بنده کرد با اینکه اداره که الان در آن هستم مدیریت بازکانی وانبار های کالا هستند. که همه آشنایان میگن اینجا بهتره ولی بنده مقداری از مشکلات خودم رو توضیح داده ام در نامه از شما مدیر محترم خواهش میکنم و باز خواهش میکنم نسبت به آخرین جواب نامه که دادید بازنگری کنید و امید وشادی از دست رفته را به زندگی این خانواده برگردانید از شما پیشاپیش کمال تشکر و قدر دانی را دارم. اخرین شماره نامه که شما در آن جواب دادید به ابادان(۶۶۲۰) و پیش نویس نامه فرستاده شده از مددکاری تهران(۴۸۹۲۱)میباشند باشد که به امید خدا این نامه را بخدانید وبا موافقت خود دل یک خانواده را شد کنید با تشکر