به گزارش نفت آرا،در دنیای پرتحول و پیچیدهی صنعت پتروشیمی، ارتباطات نه تنها به عنوان یک ابزار، بلکه به عنوان یک زبان قدرتمند و سازنده شناخته میشود. روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است برای تجلیل از کسانی که با هنر و تخصص خود، این زبان را به بهترین نحو ممکن به کار میگیرند و در نهایت نقش کلیدی در توسعه و شکوفایی برند، مسئولیتهای اجتماعی و روابط عمومی سازمانها وشرکتها ایفا میکنند.
همکاران عزیز در واحد برند، مسئولیتهای اجتماعی و روابط عمومی
شما به عنوان سفیران برند، مسئولیتهای اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام با تلاشهای بیوقفه و اندیشههای نوآورانهتان، تصویر واقعی و ارزشمند صنعت شرکت هنگام را به دنیای بیرون منتقل کردهاید. هر کلمهای که از زبان شما برمیآید، نمایانگر حرفهای بودن و تعهد شما به اصولی است که ما درشرکت پتروشیمی هنگام در آنها ریشه داریم یعنی :کیفیت، پیشرفت و مسئولیتپذیری
اما در صنعتی که به سرعت در حال تحول است و در دنیای پرچالش امروز، ارتباطات درست و بهموقع، میتواند مرزهای جدیدی را در عرصههای جهانی به روی ما بگشاید. شما به عنوان پیشگامان این عرصه، همواره در کنار هم، با همفکری و پشتکار خود، توانستهاید اعتماد مشتریان و ذینفعان را جلب کرده و جایگاه شرکت پتروشیمی هنگام را در عرصههای جهانی ارتقا دهید.
لذا در سال ۱۴۰۴ که به نام و شعار امسال، سال هنگام است از طرف خود و همه مدیران شرکت پتروشیمی هنگام قدردان زحمات و تلاشهای شما هستیم و باور داریم که با ادامه این مسیر، همچنان شاهد شکوفایی بیشتر صنعت پتروشیمی ایران و شرکت پتروشیمی هنگام خواهیم بود. با سپاس و احترام
رحمان منصوریان
سرپرست شرکت پتروشیمی هنگام