مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی سه پالایشگاه هشتم، یازدهم و دوازدهم با سه هزار و ۳۰۰ کار مهم تعمیراتی با موفقیت به پایان رسید.
plusresetminus
پایان تعمیرات اساسی سه پالایشگاه پارس جنوبی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، احمد باهوش اظهار کرد: عملیات تعمیرات اساسی سال جاری با تکیه بر توان متخصصان و کارکنان داخلی، همکاری با شرکت‌های ایرانی، فناور و دانش‌بنیان با دستاوردهای خوبی همراه بوده و طبق برنامه در حال انجام است.
وی با تاکید بر نقش حیاتی سازندگان ایران و دانش‌بنیان‌ها تا توان متخصصان ایرانی در تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: امروز با افتخار تمام قطعات و تجهیزات کلیدی پالایشگاه‌های ۱۳ به صورت ۱۰۰ درصدی از طریق سازندگان ایرانی و دانش‌بنیان‌ها تامین می‌شود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه استفاده از اقلام راهبردی و کلیدی ساخت بار اول به عنوان شاگرد اول وزارت نفت لقب گرفته است.
به گفته‌ باهوش، مجتمع گاز پارس جنوبی در زمان حاضر با بیش از ۱۰۰ شرکت فعال و توانمند دانش بنیان در حوزه نفت و گاز تعامل و همکاری دارد و انتظار می‌رود این رقم در سال جاری افزایش یابد.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه امروزه گاز طبیعی در زندگی ما نقش مهمی ایفا می‌کند و منبعی مهم و تأثیرگذار در رشد اقتصادی کشور است، بر همین اساس نقش مجتمع گاز پارس جنوبی در اقتصاد، عزت و امنیت کشور اثربخش است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت مجتمع گاز پارس جنوبی در رونق اقتصادی کشور گفت: سال گذشته، تلاش جهادی متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های ۱۳ گانه در تولید پایدار گاز عزت، اقتدار و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورد و این موضوع جایگاه و ارزش والای مجتمع گاز پارس جنوبی را در کشور نشان می‌دهد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcb.9b9urhbsziupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما