plusresetminus
آخرین جزییات بازداشت فرزندان یک مقام قضایی
یک مقام امنیتی آگاه به نفت آرا گفت: در برخی اخبار آماده است که این پرونده بیش از 8 ماه است که در جریان است،اما بنده چنین موضوعی را تایید نمی کنم.
وی که نخواست نامش فاش شود،افزود: تیرماه 1402 فرزندان این مقام عالی‌رتبه به‌عنوان متهم به شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی احضار شده‌اند
این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که چرا قوه قضائیه واکنش خاصی در ماه گذشته به این خبر نشان نداد،چنین عنوان کرد: این فرزندان مجرم نیستند  و صرفا در مرحله تفهیم اتهام بودنند.
حق افکار عمومی هست که اطلاع رسانی صحیح و  دقیقی در این زمینه به آنها ارایه شود و این مسئله نباید از طریق رسانه های ضد انقلاب دنبال شود یا برخی رسانه های داخلی گمانه زنی و تحلیل های نادرست منتشر کنند.
ایشان خاطر نشان کرد: ساعتی پیش در یکی از رسانه ها خوانده ام  که به علت جایگاه مقام عالی رتبه قضایی اجازه ندادن این موضوع رسانه ای شود، این درصورتی است که شما قبلا ملاحظه نمودید که دستگاه قضا خط قرمز ندارد و جایگاه افراد باعث نمی شود که اجازه ورود داده نشود و بگذارند حقوق بیت المال ضایع شود.
حدود شش نفر دیگر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده و در مرحله بازجویی هستند.
این مقام مطلع در پاسخ به این پرسش که علت دقیق بازداشت آیا مشخص است،گفت:آبرو و جایگاه افراد مهم است، وقتی هنوز پرونده در مرحله بازجویی می باشد نمی توان چیزی را بیان کرد، اما مسائل مالی در این پرونده پر رنگ است.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه که آیا این فرزندان ارتباط مستقیمی با گروه  "رستمی صفا" داشتند،چنین تصریح کرد: نه تایید می کنم و نه تکذیب، اجازه دهید دستگاه قضایی در روزهای آینده پیرامون این پرونده شفاف سازی کند.
https://naftara.ir/vdca06n6.49n6615kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما