سخنگوی دولت ضمن اشاره به عدم وجود رانت خبری در خصوص جلسه ۱۷ اردیبهشت دولت، نرخ ۷ هزار تومانی خوراک گاز پتروشیمی را حاصل بررسی کمیسیون‌های تخصصی و همچنین نمایندگان مجلس دانست و از عزم دولت بر اعمال آن خبر داد.
plusresetminus
نرخ ۷ هزار تومانی خوراک پتروشیمی‌ها حاصل بررسی کمیسیون‌های تخصصی است و دولت بر اجرای آن مصمم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، سخنگوی دولت ضمن اشاره به عدم وجود رانت خبری در خصوص جلسه ۱۷ اردیبهشت دولت، نرخ ۷ هزار تومانی خوراک گاز پتروشیمی را حاصل بررسی کمیسیون‌های تخصصی و همچنین نمایندگان مجلس دانست و از عزم دولت بر اعمال آن خبر داد.
*** پاسخ سخنگوی دولت به حواشی نرخ اعلامی خوراک پتروشیمی
بهادری جهرمی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی آخرین وضعیت نرخ خوراک صنایع و پتروشیمی ها و همچنین نگاه دولت به وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت:
نگاه دولت همواره حمایت از بازار سرمایه بوده است، اما اینکه گفته می‌شود عده‌ای از تصمیم دولت مبنی بر تغییر نرخ خوراک به ۷ هزار تومان مطلع بودند و در تاریخ ۱۷ اردیبهشت بااستفاده از این اطلاعات سهام خود را فروختند به نظر می‌رسد اشتباه است.
*** رد ادعای رانت خبری از جلسه ۱۷ اردیبهشت دولت
وی همچنین، ادامه داد:جلسه دولت در روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در خصوص تغییر نرخ خوراک ساعت ۵ بعد از ظهر برگزار شده است که طبیعتا بازار سرمایه در آن ساعت بسته بود و تا کنون نیز هیچ گزارش رسمی و قابل استنادی در خصوص وقوع تخلفی گزارش نشده است.
البته وزیر اقتصاد نیز دستور رسیدگی داد تا بررسی شود و اگر کسی رانت اطلاعاتی داشته و از آن سو استفاده کرده است رسیدگی شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcg7z9q.ak9z74prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما