مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۱۶ میدان فعال نفتی در گچساران وجود داشته و روزانه ۶۵۰ هزار بشکه نفت در شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز گچساران تولید می شود.
plusresetminus
روزانه ۶۵۰ هزار بشکه نفت در شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز گچساران تولید می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، غلامرضا کمالی در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۱۷ درصد نفت کشور در گچساران تولید می شود و این شرکت دارای ۲۳ میدان بزرگی نفتی است که از این تعداد ۱۶ میدان فعال است.
وی تصریح کرد: در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شش هزار و ۷۰۶ نیرو مشغول به خدمت هستند.
کمالی با بیان اینکه این شرکت دارای ۱۰ واحد بهره برداری و ۱۰ واحد تقویت و تزریق فشار گاز است، گفت: همچنین این شرکت دارای سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.
مدیر عامل شرکت بهره برداری بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: ۸۵۳ حلقه چاه نفت در گچساران وجود دارد و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توان تولید روزانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون فوت‌ مکعب گاز را دارد.
وی تصریح کرد: برای اجرای طرح های مسئولیت های اجتماعی نفت در این استان دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در سفر های استانی رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.
کمالی اظهار داشت: در دولت سیزدهم در مناطق مختلف این استان، ۱۲۱ طرح عمرانی در قالب مسئولیت های اجتماعی نفت با اعتبار دو هزار میلیارد ریال اجرا شد.
وی افزود: ۳۳۶ طرح مسئولیت های اجتماعی نفت در قالب مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار شش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در این استان آغاز شد.
کمالی تصریح کرد: ۲۱۵ مورد از طرح های مسئولیت های اجتماعی نفت با اعتبار چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.
وی افزود: این طرح ها شامل ۱۳۸ طرح عمران روستایی، ۷۸ طرح ورزشی، ۵۲ مورد آموزشی، ۲۵ طرح آبرسانی، ۱۵ طرح در حوزه راه، ۱۳ پروژه بهداشتی و ۱۵ پروژه نیز در سایر بخش ها بوده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcfvydy.w6dxcagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما