رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی بندرامام، گزارشی از وضعیت آموزشی و زیرساخت های شهرستان ارائه کرد.
plusresetminus
پتروشیمی بندرامام دانش‌آموزان را بورسیه می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، در این دیدار دکتر انصاری نیک با خیرمقدم به رئیس اداره آموزش و پرورش و هیات همراه، اظهار داشت: شرکت پتروشیمی بندرامام پیشرو حمایت از شهرستان بندر ماهشهر و شهرهای تابعه بوده است و ۲۵ درصد بودجه‌ی شورای راهبردی، قدرسهم این شرکت بوده و از طریق پتروشیمی بندرامام تامین شده است.
وی افزود: بندرامام تنها شرکتی است که قدر و سهم خود به شورای راهبردی را به صورت کامل پرداخت کرده است و عملا ۵۰ درصد یا ۶۰ درصد بودجه‌ی عملیاتی شورای راهبردی از طریق شرکت پتروشیمی بندرامام تامین شده است و علاوه بر آن بخشی دیگری از مطالبه نهادهای شهری که به صورت مستقیم به شرکت وصول شده است انجام شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام ادامه داد: آموزش و پرورش برای ما بسیار ارزشمند است و در جلسه‌ای که با جلسه‌ی صندوق ذخیره فرهنگیان داشتیم، همه معتقد بودیم هر عنوان دکتر و مهندسی که در کنار نام خود یدک می‌کشیم، حاصل همین مدارس و سیستم آموزشی بوده است.
دکتر انصاری نیک در ادامه تصریح کرد: بزرگترین تهدید جامعه ایرانی، بی توجهی به آموزش و پرورش است و هر جامعه ای توانسته توسعه پیدا کند از طریق سیستم آموزشی متعالی بوده است و هر جامعه ای که به افول رفته و یا نتوانسته خودش را در عرصه تمدن انسانی خودش را نشان دهد و ثابت کند، علت‌ش این است که نظام آموزشی کار خود را به درستی انجام نداده است.
نایب رییس هیات مدیره پتروشیمی بندرامام در ادامه اذعان داشت: باید انسانهای دلسوز و متعهد را در جایگاه آموزشی قرار دهیم تا آینده آموزشی کشور نیز روشن تر شود و آرزوی ما بازگشت سبقه‌ی سیستم آموزشی است که حاصل این بازگشت برای صنعت نیز ملموس خواهد بود.
دکتر انصاری نیک زیربنای سازندگی کشور را آموزش و پرورش دانست و افزود: پتروشیمی بندرامام در موضوع حمایت از آموزش و پرورش سابقه طولانی داشته است ‌و هدف‌هایی مانند بورسیه کردن دانش‌آموزان نخبه بندرماهشهر را در دست مطالعه داشته‌ایم تا با حمایت از دانش‌آموزان نخبه به آینده کشور و جامعه و حتی صنعت دین خود را ادا کنیم.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcbf5b8.rhbg0piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما