مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز گفت: به منظور تحقق شعار سال و حمایت از بخش‌های تولیدی، تأمین و ارسال به موقع نفت‌گاز به عنوان سوخت دوم صنایع بالادستی از برنامه‌های مهم منطقه در حوزه سوخت‌رسانی است.
plusresetminus
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، اسداله طاهری ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت پتروشیمی شیراز به ویژه محل ذخیره‌سازی سوخت دوم اظهار کرد: با انجام هماهنگی و تمهیدات لازم، ضروری است سوخت دوم صنایع قبل از شروع فصل سرما و افت فشار گاز تکمیل شود.
حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در این جلسه ضمن بیان ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت متبوع، از همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در سوخت‌رسانی و ارسال به موقع سوخت دوم این مجتمع قدردانی کرد و گفت: با توجه به حجم تولیدات و طرح‌های افزایش سایر محصولات این شرکت، ذخیره‌سازی مناسب سوخت دوم از اولویت‌های این مجتمع است و به همین منظور برنامه‌ریزی برای خرید به موقع و تکمیل ظرفیت مخازن نگهداری سوخت دوم انجام شده است.
شایان ذکر است، شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان اولین واحد تولیدی صنایع پتروشیمی ایران در سال ۱۳۴۲ به منظور تولید کودهای شیمیایی ازته آغاز به فعالیت کرده و در سال ۱۳۶۴ طرح توسعه این مجتمع با احداث واحدهایی مانند متانول و کلر آلکالی انجام و تولیدات خود را افزایش داده است. این شرکت در ۴۵ کیلومتری شهر شیراز، در مجاورت رودخانه کر و در نزدیکی مرودشت واقع شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccsiqs.2bqxo8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما