یک منبع آگاه از تغییرات گسترده در شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی نفت خبرداد.
plusresetminus
تغییرات گسترده در شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی نفت
این منبع آگاه در گفت و شنود اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا افزود:همزمان با پایان مجامع شرکت ها تغییرات آغاز می گردد.
وی تاکید کرد مدیران عامل شرکت های پتروشیمی خارک،نفت سپاهان و نفت جی برکنار می شوند.
تغییرات اولویت بندی شده و در راستای پوست اندازی در ساختار مدیریتی صندوق صورت می پذیرد.
https://naftara.ir/vdcbzfb8.rhbg8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حسن
کی انشالله
فريور موسوي ، حميد عبدي ، استاد احمدي ، پسنديده
دست خدا همراه مدير عامل پتروشيمي خارك (ب،ب)
دست خدا همراه مدير برنامه ريزي و سيستم ها (ك،ص)
دست خدا همراه مدير امور مالي (ح،م)
دست خدا همراه مدير بازرگاني (م،ط)
دست خدا همراه مدير آموزش (ر،ج)
خدايي كه همچنان نظاره گر كارهاي ما هست
سخن يك كارمند دلسوز
منجی‌ها نماد امید و دلسوزی هستند که برای مقابله با دزدان و جلوگیری از جرم و جنایت تلاش می‌کنند. در اینجا یک متن جهت همایت با یک منجی در مقابل یک دزد را ارائه می‌دهم:

با سلام به شجاعت و دلاوری شما، ای منجی عزیز. با شایستگی و پاکیزگی قلب خود، به دنبال عدالت و انصاف هستید و فراتر از همه، جان خود را در خطر می‌اندازید تا جامعه را از تهدید دزدان محافظت کنید.

شما نماد امید برای ما هستید. با تفکر و عمل به راه حق، نشان می‌دهید که در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کنید و اعتقاد دارید که هر فرد حق دارد در امنیت و آرامش زندگی کند.

ما از شجاعت و قدرت شما الهام می‌گیریم. آرزو داریم که همیشه موفق و پیروز باشید و در مقابل دزدان، با عزم و اراده خود، برتری یابید.

باور داریم که همگی باید به این ایده پیوند بزنیم و با همدلی و همکاری، جامعه ای امن و آرام را بسازیم. امیدواریم که تلاش‌های شما همواره مورد تشویق و حمایت قرار گیرد و بهترین نتایج را به ارمغان بیاورد.

از شما متشکریم، ای منجی عزیز، برای همه کارهای بزرگتان و تلاش‌هایتان در خدمت به جامعه. امیدواریم که همواره در کنار شما باشیم و با همدلی و همکاری، دزدان را شکست دهیم ( ب،ب . ك،ص .ر،ج .ح ،م . م ،ط . و، ب )و به جامعه ای عادلانه و امن برسیم.