پس از اعلام محدودیت های جدید سوختگیری بنزین و خبر‌های ضد و نقیض در شبکه‌ های مجازی درباره احتمال گران شدن قیمت بنزین، شاهد صف‌ های طولانی برای دریافت بنزین در شهر تهران و برخی نقاط کشور هستیم.
plusresetminus
لزوم برکناری مدیرعامل پالایش و پخش فرآورده های نفتی
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نفت آرا،اگرچه مسئولان در این روزها به مراتب تاکید کردند که اعمال محدودیت های جدید به دلیل جلوگیری از قاچاق بنزین است و ارتباطی به کمبود و یا شایعه افزایش قیمت بنزین ندارد اما این تغییرات به تشکیل صف های طولانی منجر شده است.
شایعه گرانی قیمت بنزین ، اعمال محدودیت های جدید سوختگیری، نداشتن کارت سوخت خصوصا صاحبان خودروهای صفرکیلومتر که مجبور به استفاده از کارت جایگاه ها می شوند و از همه مهمتر قطعی نازل‌ های از کار افتاده و خارج از مدار در جایگاه های عرضه سوخت از عوامل ایجاد صف و ترافیک در برخی پمپ بنزین ها است که این عوامل همچنین به درگیری هایی بین مردم در ساعات انتظار طولانی و در فصل گرما و همچنین ترافیک شهری دامن زده و باعث کند شدن سیستم سوخت رسانی به جایگاه ها بوسیله تانکرها می شود.
مدیریت مطلوب، مدیریتی است پویا، فعال و پیشرو و مدیر موفق مدیری است هوشمند، خلاق، بصیر و مطلوب اندیش.چرا که مسئولیت اصلی یک مدیر اندیشمند هدایت امور از وضعیت موجود به سوی شرایط مطلوب است.چنین مدیری به دور از دغدغه‏های فکری، فارغ از تأثیرپذیری از حوادث و وقایع گذرا و آزاد از جریانات و کشاکش‏های سیاسی با توشه‏ای از تجارب گوناگون اجتماعی و اندوخته‏ای از مشاور‏های مفید و مؤثر با صاحب‏نظران خردمند، لحظه‏ای از مطلوب‏اندیشی، تحول و نیل به اهداف عالیه غافل نمی‏ماند.
باید اذعان داشت بخش عمده ای از شرایط موجود ضعف روابط عمومی شرکت پالایش و پخش و سوء مدیریت  ، منفعل بودن "جلیل سالاری " دانست.
مدیریت پالایش و پخش  نگاه جزیره‌ای دارد و  ارتباط خوبی با دیگر نهادها ندارند چنانکه در دوره مدیریتی "سالاری" فضای بسته و غیرشفاف وجود دارد.
داشتن نگاه سلبی ، عدم اقناع افکار عمومی، ایجاد هیجان، عدم مدیریت بحران را می توان از دستاوردهای مجموعه پالایش و پخش در مقوله بنزین توصیف کرد.
می طلبد وزیر محترم نفت جهت بهبود شرایط موجود و سرو سامان دادن به این شرکت، " سالاری "را برکنار نماید، و یک مدیر با سرعت تحول مدیریتی،داشتن تعهد و قدرت ، مسئولیت پذیر و  مدیریت فکورانه را جایگزین کند.
 
 
 
https://naftara.ir/vdcguw9q.ak9z34prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما