حکم انتصاب انصاری توسط معاون اجرایی شستان ابلاغ شده و از زحمات محمدرضا یزدانی در دوره ۵ ساله مدیرعاملی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.
plusresetminus
بهزاد انصاری سرپرست شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، بهزاد انصاری؛ مدیر اجرایی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با حکم مدیرعامل شستان به عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.
در جلسه تکریم و معارفه برگزار شده روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ در دفتر تهران شرکت مخازن سبز، حکم انتصاب انصاری توسط معاون اجرایی شستان ابلاغ شده و از زحمات محمدرضا یزدانی در دوره ۵ ساله مدیرعاملی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.
شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه ارائه دهنده خدمات انحصاری ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمیایی تولیدی در فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که طی دوره مدیرعاملی محمدرضا یزدانی با راه‌اندازی فاز اول و بخش اصلی فاز دوم از طرح مخازن متمرکز شامل ۲۲ دستگاه انواع مخزن ذخیره‌سازی متانول، اتیلن‌گلایکول و LPG ، ظرفیت انبارش ۷۷۵ هزار مترمکعبی را برای مجتمع‌های پتروشیمی فراهم آورده و در سال ۱۴۰۱، بیش از پنج میلیون مترمکعب از محصولات تولیدی فاز دوم پتروشیمی‌ها را انبار و جهت صادرات به پایانه صادراتی پارس ارسال کرده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdci55az.t1auu2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما