سخنگوی جایگاه داران سوخت گفت: میزان مصرف سوخت ما به دلیل غیراستاندارد بودن خودروها در رنکینگ جهانی قرار دارد و هنوز تدبیری برای آن اندیشیده نشده است.
plusresetminus
ایران در رنکینگ جهانی مصرف سوخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، رضا نواز سخنگوی جایگاه داران سوخت در مورد سهمیه بندی سوخت بیان کرد: به دلیل افزایش شدید مصرف در سال ۱۴۰۲ تصمیم سازان اصلی برای کنترل مصرف تدابیری می‌اندیشند. صنف جایگاه داران در موضوع سهمیه و قیمت نقش آفرینی ندارند و تنها مجری تصمیمات هستند. ایران در رنکینگ جهانی مصرف سوخت
وی با اشاره به برداشتن سقف ۱۵ جایگاه سوخت تهران گفت: هر چه این وضع رها باشد و کنترل مصرف صورت نگیرد، همچنان شاهد مصرف بیش از اندازه خواهیم بود. مسئولان باید نسبت به تصمیمات خود پاسخگو باشند.
نواز در رادیو گفتگو با اشاره به ۸ هزار لیتر سهمیه هر کارت آزاد داخل جایگاه و همچنین محدودیت ۲۵۵ استفاده از کارت سوخت جایگاه در هر روز بیان کرد: مصرف ما به دلیل غیراستاندارد بودن خودروها در حوزه مصرف در رنکینگ جهانی قرار داریم و تدبیری برای آن‌ها اندیشیده نشده است.
سخنگوی جایگاه داران سوخت همچنین با بیان اینکه کارت‌های سوخت در استان‌های مرزی دارای محدودیت هستند خاطرنشان کرد: در استان‌های مرزی به ویژه مرزهای شرقی، طرح کدینگ اجرایی می‌شود و در هر استان افراد جایگاه‌هایی که غیر بومیان از آن استفاده می‌کنند می‌توانند سوختگیری نمایند.
وی همچنین خواستار شد: با توجه به شرایط فعلی و محدودیت‌ها باید بین جایگاه‌ها و مردم همدلی ایجاد شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdccp0qs.2bqx18laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما