مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تمهیدات ویژه‌ای مانند نصب جایگاه‌های سوخت سیار و ذخیره‌سازی سوخت در انبارهای نفتی ویژه ایام اربعین انجام داده‌ایم.
plusresetminus
استقرار ۱۷ جایگاه سوخت سیار در مسیر زائران اربعین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علی اکبر نژادعلی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، درباره آخرین وضعیت تأمین سوخت ایام اربعین گفت: در نقاط مرزی برای ورود و خروج زائران، تدابیری در حوزه سوخت‌رسانی اندیشیده‌ایم؛ گروه‌هایی هم از شهرهای معین برای ارائه خدمات در این نقاط در نظر گرفته‌ایم و سوخت کافی در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.
وی افزود: این مرزها شامل مهران، چذابه، شلمچه، باشماق، تمرچین و میاندوآب می‌شود که بر اساس تجربه سال‌های گذشته، ۵۰ درصد تردد زائران از مرز مهران صورت می‌گیرد و چذابه و شلمچه هم در رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند.
این مقام مسئول اضافه کرد: در این نقاط بر اساس میزان تردد آن‌ها، تأمین سوخت جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شده؛ همچنین جایگاه‌های سیار هم در این مناطق تعبیه شده که تعداد آن‌ها تاکنون ۱۷ باب است، اما افزایش می‌یابد.
وی با بیان این که خودروهای سوخت‌رسان هم به میزان کافی تعبیه شده، اضافه کرد: در ارتباط با سوخت‌رسانی به اتوبوس‌های شهری و اتوبوس‌های شرکت واحد نیز، تمهیدات ویژه‌ای دیده شده؛ به طوری که کارت‌های سوخت برای جایگاه‌هایی که باید به آن‌ها سوخت بدهند، به میزان کافی تولید و در اختیار جایگاه‌داران قرار داده شده است.
آقای نژادعلی در ادامه گفت: میزان سوخت در نظر گرفته شده برای آن‌ها با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، روی کارت‌های سوختشان شارژ خواهد شد. مخازن انبارهای نفتی که باید از جایگاه های سوخت این مناطق حمایت کنند، تا حد نهایت شارژ می‌کنیم.
وی در پایان بیان کرد: اگر زوار با مشکلی در روند توزیع سوخت مواجه شدند، می‌توانند با تلفن گویای ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند تا گروه‌های امدادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای رفع مشکل، اقدامات اساسی را به عمل آورند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcefe8z.jh87xi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما