کارگران واحدهای تعمیرات ساختمان، تاسیسات و کارگاه رنگ مجتمع پتروشیمی شازند با اهداح لوح سپاس و هدیه، از خدمات ارزنده و حمایت های مدیر عامل تقدیر و تشکر نمودند.
plusresetminus
تقدیر جمعی از کارگران پتروشیمی شازند از مدیر عامل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، کارگران شاغل در واحدهای تعمیرات ساختمان، تاسیسات و کارگاه رنگ مجتمع پتروشیمی شازند ضمن دعوت از دکتر خلیلی نیا جهت دیدار و گفتگو با همکاران تلاشگر شاغل در این بخش ها، با اهدای لوح سپاس و هدیه از خدمات ارزنده و حمایت های مدیر عامل در جهت تبدیل وضعیت پرسنل و عقد قرارداد جدید به عنوان نیروهای تامین نیروی شرکت تعاونی کارکنان و همچنین مساعدت های ارزشمند مدیر عامل در راستای ارتقا و بهبود وضعیت معیشتی و کاری آنها تقدیر و تشکر کردند.
شایان ذکر است یکی از مهمترین برنامه های کاری دکتر خلیلی نیا از بدو حضورشان در شرکت پتروشیمی شازند، علاوه بر توجه به مسائل تولیدی و فنی نظیر: استمرار در تولیدات مجتمع، افزایش تولید و سودآوری و ... ، حمایت، ارتقا و توجه ویژه نسبت به وضعیت معیشت و کاری جامعه کارگری و کارمندی شاغل در شرکت می باشد که تبدیل وضعیت کارگران بخش های یاد شده از جمله این اقدامات ماندگار و کم نظیر ایشان در کسوت مدیر عامل می باشد.
 





انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcammn6.49nww15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما