نشست خبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت هفته دولت به منظور تشریح عملکرد این بانک برگزار شد.
plusresetminus
خبر خوش مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران برای نفتی‌ها
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پاسخ به این سؤال خبرنگار نفت آرا مبنی بر اینکه برای کارکنان صنعت نفت و پتروشیمی چه بسته حمایتی دارید،گفت: منابع بانک را دو برابر کرده‌ایم تا از طریق این منابع بتوانیم به پرسنل تسهیلات بپردازیم.
شمسی نژاد درباره وضعیت فعلی نحوی همکاری بانک با شرکت های پتروشیمی و نفتی چنین اظهار کرد: بیشتر در حوزه ارائه خدمات و حقوق و دستمزد این شرکت‌ها فعالیت می‌کنیم. اکنون نیز چندین شرکت حقوق و دستمزد خود را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت می‌کنند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: تعداد زیادی از شرکت های پتروشیمی نزد این بانک دارای حساب هستند و اغلب پرسنل این شرکت ها حداقل یکبار وام دریافت نموده اند.
وی تصریح کرد: طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی که برای شرکت های غیر دولتی مصوب شد، این شرکت ها می توانند از طریق منابع خود توسط بانک بدون سقف مبلغی وام قرض الحسنه دریافت کنند.
وی یادآور شد: مطابق اساسنامه بانک قرض الحسنه مهر ایران و ممنوعیت آن، ما نمی توانیم، به شرکت ها تسهیلات کلان پرداخت کنیم، اما برای پرسنل آنها تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته ایم.
این مقام مسئول پرداختن تسهیلات به بازنشستگان صنعت نفت را یکی از کارهای خوب این بانک برشمرد و خاطرنشان کرد: این تعهدی بود که  از سالیان گذشته بر عهده بانک بوده و همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcizwaz.t1aur2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما