شرکت پتروشیمی پردیس در نخستین حضور خود در همایش ملی کیفیت که با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان برگزار شد، موفق به کسب تندیس سیمین شد.
plusresetminus
کسب تندیس سیمین هفتمین همایش ملی کیفیت توسط پتروشیمی پردیس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، هفتمین همایش ملی کیفیت، روز سه شنبه، هفتم شهریورماه با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیند‌های سازمانی و شناسایی واحد‌های پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان غذا و دارو و سازمان مدیریت صنعتی ایران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
این همایش برای ارج نهادن به تلاش مدیران، کارشناسان و متخصصانی که به کیفیت بها داده و با خلاقیت و نوآوری در تولید محصول مرغوب یا ارائه خدمات ارزنده نقش داشته و به دنبال تأمین انتظارات مشتریان و کسب رضایت آن‌ها هستند، با ایجاد بستری علمی و آموزشی، به پایش کیفیت و مشتری مداری در سازمان‌ها می‌پردازد.
معرفی واحد‌های متعهد و سرآمد در خلق ارزش آفرینی برای مشتریان و ذینفعان، بسترسازی مناسب جهت استفاده بهینه از منابع و افزایش بازدهی تولید، رقابت‌پذیری در ارائه محصول از لحاظ کیفیت، قیمت و زمان، مشتری‌مداری و تقویت چرخه عمر مشتری در سازمان، به جریان انداختن فرهنگ سازمانی مبتنی بر تعالی و نوآوری و پایش و معرفی سازمان‌های متعهد به کیفیت در صنایع کشور از جمله اهداف کاربردی این همایش است.
شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان بزرگترین تولیدکننده آمونیاک و اوره خاورمیانه که برای نخستین بار در این همایش حضور یافته بود با کسب امتیاز‌های قابل توجه در شاخص‌های مدیریت بهینه سرمایه انسانی، مدیریت کیفیت جامع، مدیریت و رهبری سازمان، مشتری مداری، طراحی و ارائه محصولات و خدمات، منابع و زیرساخت ها، موفق به دریافت تندیس سیمین و لوح تقدیر شد.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcaomn6.49nwi15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما