مدیرعامل پتروشیمی سبلان از افزایش ظرفیت تولید مستمر این شرکت به ۱۰۰ درصد خبر داد و افزود: پیش از این در فروردین ماه ظرفیت تولید به ۱۰۰ درصد رسید اما پس از مشکلات ایجاد شده از ناحیه تامین خوراک، این مهم تنها برای چند روز تداوم یافت ولی خوشبختانه امروز با پیگیری های صورت گرفته، ظرفیت تولید مستمر ۱۰۰ درصد محقق گردیده است.
plusresetminus
‏رکورد تاریخی تولید در کارنامه «⁧‫پتروشیمی‬⁩ سبلان»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مهندس رضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی سبلان با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته مشکل تامین خوراک اکسیژن مورد نیاز از سمت پتروشیمی دماوند رفع و واحد دوم ASU دماوند با تولید ۶۲ هزار نرمال متر مکعب اکسیژن Hpکه با سرمایه گذاری مشترک پتروشیمی سبلان با شرکت دماوند انرژی انجام گرفته به بهره برداری و در مدار تولید قرار گرفت ، از این رو در چند روز گذشته ظرفیت تولید شرکت به ۱۰۰ درصد رسیده و این تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» است. مدیرعامل سبلان افزود: با این روند پتروشیمی سبلان به تولید روزانه ۵۰۰۰ تن متانول رسیده و این افزایش تولید به معنای افزایش فروش و ارزآوری است که نقش موثری در مهار تورم خواهد داشت. همچنین بر اساس توافقات صورت‌گرفته و تامین اکسیژن در فاز ۲ عسلویه از سوی دماوند انرژی این میزان ظرفیت تولید ما پایدار خواهد بود و دیگر مشکل خوراک اکسیژن وجود ندارد و این تولید پایدار به معنای خلق ثروت برای کشور و سهامداران عزیز ماست.
مهندس کریمی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های سرپرست هلدینگ پتروفروهنگ برای تامین اکسیژن مورد نیاز تاکید کرد: انصافا دکتر زارع‌پور از ابتدای حضور در مجموعه پتروفرهنگ پیگیری‌های گسترده‌ای داشتند تا این نتیجه حاصل شود و از طرف مجموعه سبلان از ایشان سپاسگزاریم. مدیرعامل پتروشیمی سبلان در پایان گفت: مجموعه سبلان با داشتن جمعی از جوانان متخصص و متعهد ایفای نقش در صنعت پتروشیمی کشور را به عنوان یکی از اهداف خود تعریف کرده و بصورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا این مهم را محقق کنیم و یکی از شرط‌های این هدف یعنی رسیدن به ظرفیت تولید حداکثری و پایدار که اکنون محقق شده است.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcaamn6.49nw015kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما