هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت از ۲۵ کشور در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر هایکو در استان هاینان چین طی روزهای ۲۶ لغایت ۲۸ اکتبر(۴ الی ۶ آبان ) برگزار خواهد شد.
plusresetminus
دیدار با بزرگان صنعت نفت جهان در هاینان چین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، علی رجب زاده مدیرعامل شرکت دکوپاژ مجری انحصاری پاویون ایران در این نمایشگاه با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: یکی از دلایل مهم انتخاب استان هاینان قرار داشتن این جزیره در دریای چین جنوبی با ذخایر  6.10 میلیارد تن نفت و 17 تریلیون متر مکعب گاز طبیعی است که با دارا بودن 34 اسکله بزرگ جهت بارگیری کشتی‌هایی با حجم 10 هزار تن این جزیره را به مهم‌ترین مرکز انرژی کشور چین تبدیل کرده است.
رجب زاده، برندسازی، ایجاد شبکه ، گفتگوی مستقیم با مشتریان و تصمیم‌گیران، اطلاع از محصولات، فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید و رصد کردن رقبا و به دست آوردن مزیت رقابتی را از مهم‌ترین دلایل ضرورت حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه برشمرد.
مدیرعامل شرکت دکوپاژ با اشاره به گروه‌های کالایی این نمایشگاه، تجهیزات نفتی، پالایش، مواد شیمیایی، لوله و اتصالات، پالایش و گاز و تجهیزات ایمنی را از مهم‌ترین گروه‌های کالایی در این نمایشگاه نام برد و افزود: حضور شرکت‌های معتبر و مدیران ارشد حوزه انرژی در این رویداد بزرگ بین‌المللی فرصت مغتنمی را برای متخصصان و مدیران ارشد ایرانی به وجود می‌آورد تا برای تعامل و همکاری موثر در جهت حضور در بازار بزرگ انرژی چین ایجاد شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری دومین کنفرانس جهانی نفت و گاز طی روزهای 27 و 28 اکتبر در حاشیه نمایشگاه هاینان چین، یادآور شد: یکی دیگر از مزیت‌های مهم این نمایشگاه، برگزاری این کنفرانس و حضور شرکت‌های چند ملیتی مهم دنیا برای ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف نفتی است که فرصت ممتازی برای ارتباط با مدیران ارشد نفتی دنیا فراهم خواهد کرد.
رجب زاده در پایان اظهار امیدواری کرد که مجموعه وزارت نفت به ویژه شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌های فعال در حوزه صادرات با مشارکت و حضوری موثر، پرچمدار صنعت نفت در عرصه بین‌المللی باشند.


انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcf1vdy.w6dxxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما