سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: گشایش‌های بسیار مطلوبی در فروش نفت ایران با تکیه بر دانش، تجربه و پیگیری‌های وزیر نفت و مجموعه وزارت نفت حاصل شده است.
plusresetminus
گشایش‌های مطلوبی در فروش نفت ایران حاصل شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، مصطفی نخعی، با تأکید بر اینکه وزارت نفت در دولت سیزدهم منشأ اقدام‌های بسیار مهمی بوده است، اظهار کرد: وزارت نفت موضوع دیپلماسی انرژی را چه با کشورهای منطقه و چه کشورهای دیگر با قدرت دنبال می‌کند، در این باره قدردانی می‌کنم از وزیر نفت که زحمات زیادی را در مجموعه وزارت نفت می‌کشند و پیگیری‌های بسیار ارزشمندی را انجام می‌دهند.
وی افزود: گشایش‌های بسیار مطلوبی در فروش نفت ایران با تکیه بر دانش، تجربه و پیگیری‌های وزیر نفت و مجموعه وزارت نفت حاصل شده است، همچنین روند بسیار مطلوبی را در مجموعه وزارت نفت همچون وصول مطالبات و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها شاهد هستیم.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم فعالیت‌های ارزشمندی برای توسعه دیپلماسی انرژی در پیش گرفته است، تصریح کرد: زمینه‌های همکاری ارزشمندی با توجه به تلاش‌های وزارت نفت میان ایران و برخی کشورهای آمریکای لاتین و دیگر کشورها شکل گرفته است که این شرایط بر بی‌اثر کردن تحریم‌ها و افزایش ارزآوری تأثیر فراوانی خواهد داشت.
نخعی اظهار کرد: با ارائه خدمات فنی و مهندسی ایران به پالایشگاه‌های دیگر کشورها و صدور فرآورده‌های نفتی به آنها، اثرگذاری بسیار قدرتمندی میان کشورهای منطقه و فضای بین‌الملل خواهیم داشت، همچنین کمک شایانی به اقتصاد کشور می‌شود.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcewp8z.jh87pi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما