مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: این شرکت در طی ۶ ماه گذشته موفق به افزایش ظرفیت تولید خود از ۶۰ به ۹۴ درصد اسمی شده است.
plusresetminus
افزایش ۹۴ درصدی ظرفیت تولید در پتروشیمی مسجدسلیمان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا، احسان موسوی تصریح کرد: پتروشیمی مسجدسلیمان طی ۶ ماه گذشته موفق به افزایش ظرفیت تولید خود از ۶۰ به ۹۴ درصد اسمی شده است. این پیشرفت بزرگ به دست آمده است در حالی که شرکت با چالش‌ها و مشکلات متعددی روبرو بوده است.
با افزایش ظرفیت تولید، پتروشیمی مسجدسلیمان قادر به تولید محصولات بیشتری خواهد بود که این امر می‌تواند به رشد اقتصادی منطقه و کشور کمک شایانی کند. این پیشرفت بزرگ به دست آمده در شرایطی اتفاق افتاده است که شرکت با چالش‌های متعددی مانند کمبود منابع مالی و تحریم‌های اقتصادی مواجه بوده است.
به گفته مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان، این پیشرفت بزرگ در زمینه تولید محصولات پتروشیمی به دلیل تلاش‌های پیوسته و همت بخش کارکنان شرکت به دست آمده است. او با بیان اینکه پتروشیمی مسجدسلیمان در راستای توسعه و رشد به کار خود ادامه خواهد داد، از تمامی کارکنان و همکاران خود تشکر کرده است.
پتروشیمی مسجدسلیمان که در استان خوزستان واقع شده است، به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در ایران شناخته می‌شود. این شرکت در زمینه تولید اوره و امونیاک فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/.
https://naftara.ir/vdcdo50f.yt0zx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما